Garantie

Garantietermijn:

Onze producten zijn voorzien van de standaard fabrieksgarantie van twee jaar. In die verstande dat de producten uitsluitend worden geplaatst en gebruikt volgens de geldende eisen en/of voorgeschreven instructies. De garantie verloopt op het moment dat het geleverde product wordt aangepast, gerepareerd of geprepareerd zonder expliciete toestemming van een van onze werknemers. Daarnaast wordt er geen garantie verleend indien het defect is ontstaan door verkeerde aansluiting, gebruik of plaatsing van het product of is blootgesteld en gebruikt in of bij abnormale omstandigheden.

Mijn product is defect:

Ondanks dat wij ons assortiment met grote zorg samenstellen is het helaas onvermijdelijk dat er onverwacht weleens een artikel defect raakt, of beschadigd bij transport. Is uw pakket beschadigd of functioneert het product niet na behoren neem dan zo spoedige mogelijk en binnen 7 dagen contact op met een van onze werknemers. Alleen binnen deze gestelde termijn kunnen wij een claim neerleggen bij de transporteur. Ook willen wij u vragen in geval van beschadiging of defect direct na aflevering, dit te fotograferen en naar ons toe te zenden via e-mail.

Voor defecten die later ontstaan of aan het licht komen is het wenselijk dit met een juiste klacht omschrijving en eventuele foto’s naar ons toe te zenden. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Hoe verloopt de garantie afhandeling?

Zodra wij u garantie melding hebben ontvangen gaan wij hier direct mee aan de slag, in veel gevallen kunnen wij aan de hand van duidelijke foto’s en omschrijving van de klacht bepalen wat er aan de hand is en wat er nodig is om uw klacht te verhelpen. In enkele gevallen zullen wij u vragen het defecte armatuur naar ons toe te sturen voor verdere beoordeling. Wij streven ernaar zo snel mogelijk met een helder antwoordt en snelle oplossing te komen! In geval van defect bekijken wij onder andere of dit niet is ontstaan door verkeerde aansluiting, verkeerde afdichting (bij spatwaterdichte armaturen) of impact/invloed van buitenaf. Als eerdergenoemde niet aan de orde is, en het armatuur valt nog binnen de garantietermijn zullen wij u een passende oplossing bieden. In de meeste gevallen zullen wij kijken of reparatie mogelijk is, indien dit niet het geval is zullen wij u voorzien van een nieuw of vergelijkbaar armatuur.